Home

Piktogram na obrazovce televize

Česká televize zahájila informační kampaň k přechodu na DVB-T2 už v loňském roce. Diváky se snažila na změnu připravit řadou spotů, které ostatně na obrazovkách běží dodnes. Od začátku listopadu přidává ještě piktogram, který se skutečně dá již stěží přehlédnout Aktuálně na serveru PlzeňDnes.cz. Česká televize začíná v lednu v testovacím režimu označovat sérií pěti obrazových symbolů pořady, které by mohly být nevhodné pro děti mladší 15 let věku. Piktogramy odkazují k různým typům potenciálně škodlivých obsahů, jako je vulgární jazyk nebo násilí. Tímto krokem chce Česká televize předevší

Na nový vysílací standard DVB-T2 upozorňuje už i piktogram

1. imálně pět sekund, doprovodný text pak dvakrát tak dlouho. Kontroverze však vzbuzuje navrhovaná velikost
  2. Aktuálně na serveru PříbramDnes.cz. Česká televize začíná v lednu v testovacím režimu označovat sérií pěti obrazových symbolů pořady, které by mohly být nevhodné pro děti mladší 15 let věku. Piktogramy odkazují k různým typům potenciálně škodlivých obsahů, jako je vulgární jazyk nebo násilí. Tímto krokem chce Česká televize předevší
  3. Aktuálně na serveru PardubiceDnes.cz. Česká televize začíná v lednu v testovacím režimu označovat sérií pěti obrazových symbolů pořady, které by mohly být nevhodné pro děti mladší 15 let věku. Piktogramy odkazují k různým typům potenciálně škodlivých obsahů, jako je vulgární jazyk nebo násilí. Tímto krokem chce Česká televize předevší
  4. Aktuálně na serveru ZlínDnes.cz. Česká televize začíná v lednu v testovacím režimu označovat sérií pěti obrazových symbolů pořady, které by mohly být nevhodné pro děti mladší 15 let věku. Piktogramy odkazují k různým typům potenciálně škodlivých obsahů, jako je vulgární jazyk nebo násilí. Tímto krokem chce Česká televize předevší
  5. Piktogram upozorňující diváky na končící DVB-T a nástup DVB-T2, zdroj: ČT Od pátku 1. listopadu upozorňuje Česká televize své diváky v Praze a středních Čechách na blížící se přechod na moderní vysílací standard DVB-T2 formou piktogramu, který se objevuje v pravém horním rohu obrazovky
  6. Vykřičník je vidět v pravém horním rohu obrazovky na kanálech České televize. Piktogram se objeví i na vysílači Votice, ale bohužel ho nelze oddělit z multiplexu na kanálu 53. Nebylo to možné technicky řešit jinak, řekl na konferenci Innovation Day výkonný ředitel techniky České televize Michal Kratochvíl

Aktuálně na serveru ChrudimskoDnes.cz. Česká televize začíná v lednu v testovacím režimu označovat sérií pěti obrazových symbolů pořady, které by mohly být nevhodné pro děti mladší 15 let věku. Piktogramy odkazují k různým typům potenciálně škodlivých obsahů, jako je vulgární jazyk nebo násilí. Tímto krokem chce Česká televize předevší Na pravidelné čištění postačí vlhčené čistící ubrousky na obrazovky (například Staubmeister utěrky na ploché obrazovky 30 ks). Postup čištění obrazovek a monitorů. Televizi nebo monitor nejdříve odpojte z elektrické sítě. Nechte obrazovku vychladnout, tak předejdete šmouhám na obrazovce Piktogram na obrazovce značí konec analogové TV Ve čtvrtek 30. dubna se minutu před půlnocí vypíná analogové vysílání programu ČT jedničky šířené z vysílače Praha-Mahlerovy sady (lidově Žižkovská věž), 51. kanál Na obrazovkách se objeví piktogramy, ČT bude varovat před nevhodným obsahem. Česká televize začne do ledna 2020 testovat nový způsob označování programů, který má varovat rodiče před obsahem nevhodným pro děti do 15 let. Na obrazovce se začnou objevovat piktogramy označují například sex nebo násilí ve vysílání

ČT bude varovat před nevhodným obsahem pomocí nových

ČT bude varovat před nevhodným obsahem pomocí nových piktogramů na obrazovce 30.12.2019 Česká televize začíná v lednu v testovacím režimu označovat sérií pěti obrazových symbolů pořady, které by mohly být nevhodné pro děti mladší 15 let věku Od 1. listopadu se na Vašich televizních obrazovkách může objevit piktogram, který značí, že se Vás nejspíše týká přechod na vysílací standard DVB-T2. Pokud jej vidíte, pak pečlivě sledujte lištu ve spodní části obrazovky s aktuálními informacemi o časovém plánu ukončení dosavadního vysílání nebo si prostudujte záložku Harmonogram vypínání na tomto webu

Když Josef Hampl z Prahy 3 zapnul televizi a naladil první program České televize, na obrazovce se mu v pravém dolním rohu objevil znak v podobě čtyř čtverců. Piktogram diváky upozorňuje, že z žižkovského vysílače ještě přijímají analogový signál. A varuje: od 30. dubna máte smůlu Většina takových diváků vidí na ČT1 vpravo dole na obrazovce piktogram v podobě čtyř čtverečků, vedle něhož nyní v posledním týdnu před vypnutím zůstává téměř trvale i textová lišta se základním upozorněním (odelnuta z obrazu je vždy jen při vysílání pořadů s otevřenými titulky). Podle zmíněných grafických prvků lze snadno poznat, kdo přijímá signál, jehož vypnutí se blíží Novinky.cz Kultura Piktogram na obrazovce značí konec analogové TV Diskuze Podrubriky: SALON Nákaza v obcích PLÁN ROZVOLNĚNÍ Počty očkovaných VZPOMÍNKY - NEJSME JEN ČÍSLA Kapacita lůžek a hospitalizovan Od pátku 1. listopadu 2019 upozorňuje Česká televize své diváky v Praze a středních Čechách na konec digitálního vysílání ve standardu DVB-T. Pokud přijímají signál přes anténu z vysílače Žižkov nebo Cukrák, uvidí v pravém horním rohu obrazovky piktogram v podobě vysílače s vykřičníkem Česká televize nasadila do vysílání varovný piktogram, upozorňuje na blížící se konec DVB-T Aktuálně je tento prvek nasazen na vysílače Praha - Žižkov a Cukrák. Kromě nich na piktogram mohou narazit například také diváci v Berouně, Příbrami nebo Zbirohu

Skrytou reklamu v televizi odhalí piktogram PP Týden

1. Novela zákona o rozhlasovém a televizním vysílání má televizní pořady napříč stanicemi označkovat z hlediska nevhodnosti pro děti do 7 let a dále do 12, 15 a 18 let. Piktogramy na televizní obrazovce mají rodiče včas varovat, pro jak staré dítě je pořad teprve vhodný. A co budou následující scény obsahovat
  2. imálně pět sekund, doprovodný text pak dvakrát tak dlouho. Kontroverze však vzbuzuje navrhovaná velikost. Bílý piktogram na černém podkladu umístěný v pravém dolním rohu by měl zabírat
  3. A toto vysílání za tři měsíce skončí. Každá celoplošná televizní stanice, Česká televize, Nova i Prima, bude mít svůj vlastní informační piktogram. Na toto oznámení si pak ještě chvíli počkají Pražané a Středočeši, kteří mají naladěn vysílač Cukrák; ten s analogovým vysíláním skončí v říjnu
  4. Česká televize (ČT) se připravuje na ukončení analogového vysílání ČT1 z vysílače Praha - město - Žižkov (K51). Do vysílání vložila speciální piktogram, který diváky v Praze a okolí upozorňuje, že bude vypnut vysílač ČT1. Od 6.2.2009 se na tomto programu z tohoto vysílače objevuje speciální symbol na obrazovce
  5. aci
  6. Sledujte PODA net.TV přes Chromecast Odeslání karty z ChromuV počítači spusťte v prohlížeči Chrome televizní aplikaci https://live.poda.tv/.Vpravo nahoře klikněte na ikonu možností (tři tečky) a pak Odeslat.Zvolte zařízení Chromecast, na kterém se na obsah chcete dívat.Odeslání z aplikace v mobilním zařízeníV telefonu nebo tabletu spusťte aplikaci PODA.tv.Spusťte vybraný pořad nebo TV stanici.Na..
  7. Piktogram na obrazovce oznamuje vypnutí analogového vysílání Praha - Majitelé a správci domů mají poslední možnost na výměnu společných antén

Piktogram ve tvaru čtyř průhledných čtverců zařadí od února do vysílání svých dvou analogových kanálů Česká televize. TV Nova zařadí do vysílání spot s moderátory Televizních novin Reyem Korantengem a Renatou Czadernovou V terestrickém pozemním vysílání ho na své kanály umístila Česká televize, aby diváky, kterých se přechod na DVB-T2 bezprostředně týká, upozornila na blížící se termín. Loni v listopadu byl piktogram umístěn do signálu z vysílačů Cukrák a Žižkov, tedy měl upozorňovat lidi v oblasti Prahy a středních Čech, kde. Aktuálně na serveru PardubiceDnes.cz. Česká televize začíná v lednu v testovacím režimu označovat sérií pěti obrazových symbolů pořady, které by mohly být nevhodné pro děti mladší 15 let věku. Piktogramy odkazují k různým typům potenciálně škodlivých obsahů, jako je vulgární jazyk nebo násilí. Tímto krokem chce Česká televize předevší Od ledna Česká televize zavádí nové piktogramy, které mají upozorňovat na nevhodný obsah ve vysílání. Pět symbolů bude po celý leden v testovacím režimu. Tímto krokem chce Česká televize především usnadnit rodičům orientaci v televizní nabídce

Diváci České televize od 4. 5. 2010 podle čtyř čtverečků vpravo dole na obrazovce snadno poznají, že přijímají analogové vysílání, které 30. 6. 2010 definitivně skončí ČT chce opatřením usnadnit rodičům orientaci v televizní nabídce. Česká televize / Facebook.com. Předchozí Další Dalš Co říkáte na nové piktogramy pořadů České televize? To jako rodiče shlédnou ikonu a zaženou dle ní pubescenta spát? A nemělo by menší dítě být v noci již v posteli? Nehledě na to, že zobrazované prvky obsahuje naprosto každý pořad. Bude třeba ikona násilí a drog i u pohádky Obušku z pytle ven

1. Česká televize dále zveřejnila informační leták, který si rovněž můžete prohlédnout v galerii níže. V letáku zjistíte, kdy bude ČT vypínat DVB-T ve vašem regionu. Dále informuje o tom, že pokud se vám objevuje na televizní obrazovce stanice ČT s logem HD, tak se vás přeladění netýká
  2. V pravé horní části chytrých telefonů s Androidem, takzvaném stavovém řádku, se kromě ukazatele času zobrazují také různé další symboly. Například Písmena G, E a 4G informují o typu (a tím pádem i rychlosti) připojení k Internetu. V tomto článku se vám pokusíme vysvětlit, co jednotlivé symboly ve stavovém.
  3. Objevil se vám na televizoru při sledování programu ČT jedničky v pravém spodním rohu piktogram v podobě čtyř bílých čtverců? Tak to vám, Pražanům, Česká televize naznačuje, že 30. dubna skončí analogové vysílání, které právě sledujete, a že máte nejvyšší čas pořídit si set top box nebo jinou možnost digitálního televizního přijmu, jako je.
  4. PLAY.CZ. Právě poslouchá celkem 19566 posluchačů.. Magazín. Gameplay; Naživo; První dojem; Nezlob se; Novink
  5. Pořady vysílané se zvukovým popisem budou v EPG a TV programu obsahovat mezinárodní piktogram AD (audio description). Služba Audio Description je určena zrakově postiženým a spočívá v použití řeči k popisu té části vysílání, kde vysílaný zvuk není schopen navodit představu nevidomého o situaci na obrazovce
  6. Česká televize bude od ledna pomocí obrazových symbolů označovat pět typů potenciálně nevhodného obsahu: vulgární jazyk, drogy a alkohol, strach, násilí, sex. K tomuto samoregulačnímu označování pořadů přistupuje ČT na základě rozhodnutí generálního ředitele, a to už od začátku ledna 2020. Psali jsme: Jste politik
  7. Prvními diváky, kteří čtvercový piktogram uvidí, budou už za pár dní obyvatelé Domažlicka. To je první region, kde nastupuje plně digitální éra a kde se bude vypínat klasická televize. Na obrazovce se tu lidem objeví 1. července zmíněné varování a vydrží tam až do 31. srpna

Piktogramy na obrazovce v Praze Česká televize již vkládá piktogram, který signalizuje blízké vypnutí anaogového tel.vysílání z vysílače Praha - Žižkov. /Průběžně se připojí s vlastními identifikacemi i další televize (ticker ad.) Její součástí bude nejen speciální symbol (z Domažlicka známý piktogram), na obrazovce se bude objevovat také informační text. Obojí jen ve vysílání z daného vysílače, diváci tedy velmi snadno poznají, že přijímají analogový signál, jehož šíření bude ukončeno, dodal Šticha Drive vzdy po zapnuti tv se objevily a po chvili zmizely. Po prestehovani televize do jineho pokoje tyto titulky na obrazovce zustavaji . Zkousela jsem hledat v nastaveni, ale nemohu najit, kde by se to dalo nastavit

ČT pomocí piktogramu upozorňuje diváky na DVB-T2 MediaGur

Co naladím zadarmo. V novém vysílání DVB-T2 jsou dostupné všechny programy, na které jste byli zvyklí u předchozí digitální televize DVB-T. Některé z nich vysílají ve vyšší kvalitě obrazu. Například Česká televize šíří v DVB-T2 všech šest svých programů v kvalitě Full HD. Nové vysílací sítě mají prostor i. Prostě sice celá republika žije tím, že obyvatelé vnitřní Prahy mohou mít zítra těžkosti s příjmem ČT, ale zdaleka to neplatí pro všechny, např. středočechy (ověřeno). A neadresný piktogram na obrazovce nastalou paniku jen prohloubí regionÁlnÍ televize - ČerstvÉ zprÁvy ze vŠech regionŮ REGIONÁLNÍ TELEVIZE - Region VYSÍLÁME NA SATELITU ASTRA 3B (Skylink) a u dalších operátorů

Vykřičník na obrazovce vidí i domácnosti, kterých se konec

Jak vyčistit obrazovku televize a monitoru? JakČistit

Česká televize začne do ledna 2020 testovat nový způsob označování programů, který má varovat rodiče před obsahem nevhodným pro děti do 15 let. Na obrazovce se začnou objevovat piktogramy označují například sex nebo násilí ve vysílání Vektorové ikony na dotykové obrazovce a piktogramy nastavit černé na obrazech myloview. Nejlepší kvality fototapety, , nálepky, obrazy, plakáty. Chcete si vyzdobit svůj domov? Pouze s myloview Od příštího týdne budou diváky, kteří přijímají signál z vypínaných vysílačů, na tuto skutečnost upozorňovat piktogramy se čtyřmi čtverečky vpravo na televizní obrazovce a průběžně se objevující textovou lištou s informacemi o nezbytném přechodu na digitální příjem, upozornil Štěpán Janda z tiskového útvaru České televize Po naladění kanálů se objevuje na obrazovce piktogram upozornění, jako by formát DVB-T touto televizí nebyl podporován. Ladění bylo na společnou anténu v domově důchodců. Nevím kde dělám chybu. Díky moc za rad nepřešli na digitální příjem - stále ještě nemají set-top-box nebo digitální televizor DVB-T a nevyužívají ani kabelový, IPTV či satelitní příjem. Většina takových diváků vidí na ČT1 vpravo dole na obrazovce piktogram v podobě čtyř čtverečků, vedle něhož nyní v posledním týdn

Od pátku 1. listopadu upozorňuje Česká televize své diváky v Praze a středních Čechách na blížící se přechod na moderní vysílací standard DVB-T2 formou piktogramu, který se objevuje v pravém horním rohu obrazovky Nová stanice České televize bude alternativou zaměřenou na seniory zůstávající kvůli pandemii doma. Zahrne oblíbené seriály, nostalgické komedie i tematické pořady a nový lifestylový magazín. Poprvé po letech se na obrazovky vrátí hlasatelky Diváci, jichž se týká vypnutí na konci května, to už teď poznají podle toho, že se jim na obrazovce při vysílání České televize objevují piktogramy. Pokud tam ten piktogram nemají, tak pravděpodobně přijímají signál z nějakého vzdálenějšího vysílače Pomůžeme vám s přechodem na DVB-T2. Teď je ta nejlepší doba k pořízení IPTV. Srovnání O2 TV, Digi TV, T-Mobile TV a dalších. Sledujte televizi v HD rozlišení v době, kdy se vám to hodí

2009 lze signál rozeznat podle speciálního symbolu na obrazovce. Česká televize je připravena ukončit 30. dubna 2009 analogové zemské vysílání ČT1 ze stanoviště Praha - město - Žižkov , jak stanovuje Technický plán přechodu, nařízení vlády ČR A pak co me chyby tak zmena hlasiotosti pro zmenu na sipkach vlevo a vpravo. Hlasitost je ted tlacitka oznacena plus a minus. Jen nemaji graficky piktogram na obrazovce, ze se neco meni je videt pouze podle blikajici led na settoboxu. Obcas se stane ze clovek nemiri na stb primo, chce televizi stisit a tak se ridil tim co videl da obrazovce Nastavení televizoru Xiaomi 4a 5 začíná propojením dálkového ovládání, proto musíte stisknout tlačítko uvedené v pokynech na obrazovce na dálkovém ovladači. Registrace s telefonním číslem v Číně musí být přeskočena. tlačítko se šipkou vpravo nahoře Další v podobě čtyř čtverečků vpravo dole na obrazovce (viz ilustrační snímek) a průběžně se zobrazující textovou lištou se základními informacemi o vypnutí. Diváci tedy jednoduše poznají, že přijímají signál, jehož vypnutí se blíží. K 30. 11. 2011 Česká televize vypne také veškeré zbývající analogové dokrývače Piktogram na dvere. Upřesnit výběr Skladem Cena s dopravou Filtrovat. Nalezeno více než 1 000 nabídek. (Zobrazuji 931 - 960) ACCEPT Piktogram ÚPRAVNA VODY - bílá tabulka - barevný tisk. Piktogram na dveře je vyroben technologií tepelně chemického tisku na hliníkovou tabulku v imitaci kartáčované nerezové oceli.

Piktogram na obrazovce značí konec analogové TV - Novinky

Piktogram na dvere. Upřesnit výběr Skladem Cena s dopravou Filtrovat. Nalezeno více než 1 000 nabídek. (Zobrazuji 31 - 60) Fiamma Výstražný terč Fiamma 50x50 cm. Lehký plastový výstražný terč použitelný v celé Evropě s výjimkou Španělska a Itálie.. Na klasické analogové antény už od příštího týdne nikdo na Vysočině televizní vysílání nenaladí. Diváci, jichž se týká vypnutí na konci května, to už teď poznají podle toho, že se jim na obrazovce při vysílání České televize objevují piktogramy Na této stránce naleznete veškeré odpovědi na dotaz na téma: Co přesně znamenají fráze: To mně Irituje a jsem konsternována. Hledáme pro vás ve více než 500 000 odpovědích. Dále zde naleznete další zajímavá související témata. Další informace Přechod na digitální TV vysílání čeká část Pražanů již za tři měsíce. Dne 30. dubna dojde k vypnutí vysílače Praha - Žižkov. Na tiskové konferenci Národní koordinační skupiny (NKS) předseda Rady ČTÚ Pavel Dvořák upozornil, že se obyvatelé Prahy nemusejí obávat úplné analogové tmy

V LCD televizoru LG 49UJ7507 s operačním systémem webOS najdete pohodového kamaráda pro celodenní sledování TV pořadů se silně nadstandardním využitím, včetně výborného multimediálního přehrávače, jenž se nezalekne kdejaké koncovky, z uživatelského hlediska jde zkrátka o opravdu pohodový, skvělý televizor. Všechnu zábavu, kterou si můžete užívat na smartphonu nebo tabletu, si nyní vychutnáte i na velké obrazovce televizoru. Běží totiž na oblíbené platformě Android TV a umožňuje například propojit multimediální obsah od aplikací až po filmy na různých zařízeních se systémem Android NFC je technologie pro přenos informací dotekem. Používá se třeba pro rychlé spárování Bluetooth zařízení. Potom se stačí dotknout televize mobilem s NFC a rovnou můžete na obrazovce promítat fotky z telefonu - NFC Ne: MHL: MHL je standard pro přenos multimédií z telefonu nebo tabletu do televize kabelem ve vysoké kvalitě